Reklamace a výměna

Pro úspěšné vyřízení výměny velikosti/vrácení zboží je nezbytné odeslat zboží včetně daňového dokladu (originál nebo kopie), vyplněného formuláře (zasíláme v balení) a v původním obalu. Zboží musí být opatřeno originálními štítky/visačkami a nesmí být nošené (použité), znečištěné, navoněné (parfém), nebo vyprané (aviváže, prací prášky, mýdla).

Reklamace standardně vyřizujeme do 14ti dnů. Dle obchodních podmínek máme na vyřízení reklamace 30 pracovních dnů. Pro jakékoliv dotazy neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení:


Tel.: (+420) 792 311 434
E-mail: reklamace@envanto.cz

VÝMĚNA VELIKOSTI / REKLAMACE

Pokud Vám nesedla velikost nebo vám přišlo poškozené zboží či odlišné zboží než jste si objednali, máte právo na výměnu velikosti/reklamaci do 14ti kalendářních dnů od převzetí zásilky. Při výměně zboží hradíme dopravu vyměněného kusu k zákazníkovi.

JAK POSTUPOVAT?

  • Zboží zabalte do původního balení (včetně originálních štítků/visaček).
  • Ke zboží přiložte fakturu (originál/kopie), kterou jste obdrželi v zásilce.
  • Ke zboží přiložte vyplněný formulář (odkaz na formulář), který jste obdrželi v zásilce.
  • Nejpozději do 14 dnů Vám bude zboží vyměněno.

Adresa pro odeslání zásilky
PREMIUM BOUTIQUES s.r.o.
Jana Babáka 2733/11
612 00 Brno

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V zákonné lhůtě do 14ti kalendářních dnů od převzetí zásilky máte právo zboží bez udání důvodu vrátit.

JAK POSTUPOVAT?

  • Zboží zabalte do původního balení (včetně originálních štítků/visaček).
  • Ke zboží přiložte fakturu (originál/kopie), kterou jste obdrželi v zásilce.
  • Ke zboží přiložte vyplněný formulář (odkaz na formulář), který jste obdrželi v zásilce.
  • Nejpozději do 14 dnů Vám peníze budou vráceny.

Adresa pro odeslání zásilky
PREMIUM BOUTIQUES s.r.o.
Jana Babáka 2733/11
612 00 Brno